Uw huisarts in Amsterdam

Wij zijn Huisarts Integraal, een dorpspraktijk in de grote stad! Wij houden van mensen en kiezen bewust voor een kleine-maar-fijne aanpak. Wij vinden het belangrijk om niet alleen ziekte te bestrijden, maar om ook te werken aan gezondheidsbevordering. Wij werken met een integrale aanpak, voor ons is dat een mix van de traditionele geneeskunde, leefstijl en wat verder dienend is voor onze patiënten.

Telefonisch bereikbaar

Van ma-vrij van 8:00 - 11:30, en van 13:30-16:00  Tussen 16:00 - 17:00  alleen bereikbaar voor spoedgevallen. Ook bereikbaar via de e-mail: info@huisartsintegraal.nl

Kennismaking

Tot op heden is het helaas niet mogelijk een kennismakingsgesprek in te plannen, vanwege de grote drukte van de acute en chronische zorg in de praktijk. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Patiëntenportaal

Wij werken actief met de online patiëntenomgeving. Dit maakt de zorg efficiënter en sneller. Zo proberen wij de druk op de huisartsen te verminderen (een landelijk probleem). Werkt u al met het patiëntportaal? Dan kan u een teleconsult indienen bij uw huisarts! Wij doen ons uiterste best om deze binnen 3-5 werkdagen te beantwoorden. Bij SPOED (of bij twijfel over spoed) altijd bellen naar de praktijk! Tevens is het patiëntenportaal goed voor recepten herhalen, labresultaten inzien, en nog veel meer.

Bloedafname

Maak uw afspraak voor bloedafname bij ons in de praktijk (alleen mogelijk in de ochtend).

Wij zorgen voor u, zorg u voor toestemming?

Bron: https://www.gegevensuitwisselingindezorg.nl/toestemming

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.